Vacatures en stages

Werken bij basisschool Omnia

Basisschool Omnia in Nootdorp is een fijne plek voor leerlingen, ouders en teamleden. Wij hebben op dit moment ongeveer 180 leerlingen op school. Op onze school werkt een gedreven team aan goed onderwijs. Samen maken we er een fijne school van. Dat doen we met behulp van KiVa, door goed lesgeven (EDI en Thematisch werken), door open communicatie en door samenwerking.

We hebben zicht op onze leerlingen. Binnen een duidelijke zorgstructuur werken we planmatig met een heldere cyclus. Opbrengstgericht passend onderwijs (OPO) is daarbij ons uitgangspunt.

Wij willen ons onderwijs vormgeven in een fijne werkomgeving. Door onszelf meer te profileren, willen we er samen voor zorgen dat nieuwe ouders onze school weten te vinden. Onze huidige ouders zijn daarbij natuurlijk ambassadeurs. Ons team is betrokken, collegiaal en gezellig! Leuk als jij daar ook in past!

Wil jij werken bij een van de leukste basisscholen van Nederland? Bekijk of we vacatures open hebben staan of stuur een open sollicitatie via werkenbijscholengroepholland.nl

Stagelopen

Ben jij bezig om het mooiste beroep ter wereld onder de knie te krijgen? Wij helpen je daar graag bij! Wil jij stagelopen op onze school? Neem dan contact op met onze stagecoördinator Manon Budding!

Stuur een mailtje naar Manon

Of ga naar www.werkenbijscholengroepholland.nl/stages en bekijk alle mogelijkheden die Scholengroep Holland te bieden heeft.