Schooltijden

5-gelijke-dagen-model

Wij willen graag rust en regelmaat in de structuur van onze schoolweek. Daarom werken wij met een rooster waarin van maandag tot en met vrijdag de schooltijden gelijk zijn. Om 8:15 uur beginnen de lessen en om 13:45 uur gaat de school uit.

Onze leerlingen hebben twee keer een pauzemoment per dag: rond 10 uur, en rond 12 uur. De leerlingen eten, drinken en spelen buiten onder begeleiding van onze eigen teamleden. Iedereen weet hoe het bij ons op school gaat. Doordat ons team zelf het buitenspelen begeleidt, is het buitenspelen een fijn moment voor alle leerlingen.

Vijf dagen lekker op tijd vrij! Dat betekent extra ruimte voor een leuk naschools aanbod. Na schooltijd worden er diverse activiteiten georganiseerd, zoals sporten met Team4Talent, Mad-Science en typcursussen. Soms zijn deze activiteiten gratis, soms werken we samen met een externe aanbieder waarvoor ouders betalen.

Lees meer over het naschools aanbod

We willen graag optimaal gebruik kunnen maken van de onderwijstijd. Daarom is het ook belangrijk dat we op tijd beginnen! Alle kinderen kunnen op tijd in de klas zijn, omdat de deuren van de school om 8:05 open gaan. Zo start elke dag rustig op en zijn we klaar om samen te leren.

Omnia-178.jpg