Onze school

Basisschool Omnia

Onze school

Onze school biedt jouw kind een veilige en uitdagende leeromgeving. We hebben hart voor goed onderwijs. We leren onze leerlingen om samen te spelen, te leren en te groeien. Ieder kind is anders en alle leerlingen komen bij ons tot hun recht. Een school waar je een fijne tijd hebt, dat is Omnia. We zorgen voor een goede balans tussen kennis, ontspannen, spelen en creativiteit. We houden van het vieren van succes en op z'n tijd een feestje.

Basisschool Omnia op Scholen op de kaart

Thematisch werken

We vinden het belangrijk dat we onze leerlingen niet alleen kennis opdoen, maar ook ervoor zorgen dat ze de nieuwe informatie kunnen plaatsen in de wereld om hen heen. Daarom werken we bij basisschool Omnia met thema’s die aansluiten bij de belevingswereld van de leerlingen.

Omnia-113.jpg
    Omnia-214.jpg

Het jonge kind

Jonge leerlingen leren het meest door al spelend te ervaren en de wereld te ontdekken. Daarom zorgen wij op onze school voor een rijke speel- en leeromgeving en helpen we de jonge leerlingen om hun zelfstandigheid en verantwoordelijkheid te ontwikkelen.

Samen maken we er een fijne school van

Op onze school investeren we in een veilige en fijne omgeving, voor al onze leerlingen. Dit doen we met het schoolbrede programma KiVa, dat zich richt op positieve groepsvorming en de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen.

Omnia-092.jpg

Waar we voor gaan en staan

We vinden het belangrijk dat we met elkaar een fijne schoolomgeving creëren. Op deze pagina lees je hoe we dat doen.

Waar we voor gaan en staan

Ons team

Elke dag staat er een aantal kanjers klaar voor jouw kind, om ons onderwijs zo goed mogelijk vorm te geven.

Ons team

5-gelijke-dagen-model

Wij willen graag rust en regelmaat in de structuur van onze schoolweek. Daarom werken wij met een rooster waarin van maandag tot en met vrijdag de schooltijden gelijk zijn. Om 8:15 uur beginnen de lessen en om 13:45 uur gaat de school uit.

5-gelijke-dagen-model

Downloads

Elke school geeft op eigen wijze invulling aan de inhoud en organisatie van het onderwijs. Daarbij worden veel afspraken gemaakt op inhoudelijk en organisatorisch gebied. Hier vind je de belangrijkste documenten van Basisschool Omnia.

Downloads

Actueel

Actueel

Onderdeel worden van ons team?

Wil jij ook onderdeel worden van ons fijne team? Neem dan een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?